İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

KVK Kartal Şubesi Kötü Hizmeti.

KVK Kartal Şubesi Kötü Hizmeti.

KVK Kartal şubesi sizin kadar kötü şube görmedim 4 gün önce eşimin telefonunu ahize sesinde sıkıntı olduğu için kardeşimle firmaya bıraktık kayıt alan sekreter kadın telefonu inceledi şikayeti not alıp elime form vererek gönderdi bugün firmayı aradım ve öğrendim ki telefonun ödemesi 1600 TL eşimle firmaya gittim telefonu almak için bir de gördüğüm şeyi görseniz şok olursunuz ekranda soyulma var iç tarafında laboratuvarda çalışan kişi bu siz cihazı verdiğinizde böyleydi deyince ben çıldırdım sekretere dedim bu böyle miydi böyle olsaydı kağıda not alırdın kenarında darp var diye not aldığın gibi bir de sırıtması beni hepten delirtti ağzıma geleni söyledim. Ekranı soymuşlar bir de 60 TL fiyat eklemişler ne diyeyim ki.

Bu Şikayet https://tuketicikosesisikateyler.blogspot.com.tr adresinden izinalınmadan kopyalanmıştır...

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget