İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

KVK Garantiden Çıkan Telefon

KVK Garantiden Çıkan Telefon

Sıfır almış olduğum KVK garantili iPhone 6S telefonumu şarj etmeme sorunundan ötürü garantiye gönderdim. 5 aylık bir makine olmasına rağmen arıza yaptı ve şarj etmemeye başladı. KVK'dan makinenin ağır hasarlı ve darplı olduğu soketinde arıza olduğunu 1650 TL'lik fatura çıkardılar. İşin komik tarafı telefonun köşesinde ufak bir sürtmeden dolayı çizik vardı, onu darp saymışlar. Hadi onu da geçtim 20 TL'lik bir soket için 1650 TL'lik onarım ücreti talep ettiler. iPhone satan Apple şirketine mi yoksa KVK garantisine mi kızsam bilemedim. Anladım ki bir kez daha KVK'dan bir şey olmazmış. Sonuç olarak garantiden yararlanmak istiyor iseniz telefonu kullanmayacaksınız. Telefonu kullanırsanız ya da hata kaza çizerseniz garantiden çıkıyormuş!

Bu Şikayet https://tuketicikosesisikateyler.blogspot.com.tr adresinden izinalınmadan kopyalanmıştır...
Etiketler:

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget