Sony Xperia M4 Aqua telefonumu kendi kendine kapanma, şarjın ani düşmesi, Wi-Fi çekim sorunu nedenleri ile garanti kapsamında Adana KVK servisine gönderdim. Servis garanti kapsamında ana kart değişimi yaptı. Telefon elime ulaştığı gün kendi kendine kapandı ve bir daha açılmadı. İkinci kez aynı yere gönderdiğimde servis telefonun sağ üst köşesindeki plastik kısımda bulunan çatlağı (tam olarak nerede olduğu fotoğrafta açıkça belli oluyor) bahane ederek garanti dışı kabul edip 600₺ ücret talep etti. Sony teknik destek ile bu konu hakkında iletişime geçtim ve plastik kısımdaki çatlağın nasıl böyle bir soruna neden olduğunu sordum ama hiç yardımcı olmadılar ve servislerini savundular. Sorunumun acil şekilde çözüme kavuşmasını istiyorum. Bir sonuç alamazsam Tüketici Hakem Heyeti'ne başvuracağımı belirtmek isterim.
Yorum Gönder