20/08/2016 tarihinde Kocaeli derince Kipa'dan sağlam olarak aldığım Samsung buzdolabı teşhir ürün olduğundan elektronik bölümünde çalışan kişi faturaya darbe çizik yoktur diye imza attırarak ürünün satışını gerçekleştirmiştir ürünün teslimatı yapıldıktan sonra 03/09/2016 tarihinde gelen servis ürünü açtığında sol alt kısmında darbe ve sağ kısımda çizikler görerek servis tutanak tutmuştur. Ürünün iadesini Kipa almamıştır Kocaeli derince Kipa'ya iadeli taahhütlü dilekçe yazmama rağmen geri dönüş yapılmamıştır. Ürünü belgelerle 26/10/2016 tarihinde Kocaeli Başiskele Tüketici Hakem Heyetine başvurulmuştur. 27/03/2017 tarihinde bana gelen yazı tüketici talebime ret kararı gelmiş bu nasıl bir çalışma anlamadım devlet bile bunları koruyor iyi teşhir ürün aldık diye ürünü parçalayarak getirin bu nasıl bir adalet bu nasıl bir yargılama ne Kipa arkasında durdu ne de Başiskele Tüketici Hakem Heyeti.
Yorum Gönder