400 tl'ye kaban aldım. Kaban kabanlıktan cıktı. Faturamla beraber para iadesi için gittiğimde lakayit, şimarık personel. Sözde kurumsal ya. Arkadaşlar kiğıliden alışveriş ederken bir daha düşünün. Gerçekten kazıklandım. Kazıklanmayın.
İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri
400 tl'ye kaban aldım. Kaban kabanlıktan cıktı. Faturamla beraber para iadesi için gittiğimde lakayit, şimarık personel. Sözde kurumsal ya. Arkadaşlar kiğıliden alışveriş ederken bir daha düşünün. Gerçekten kazıklandım. Kazıklanmayın.
Bu Şikayet https://tuketicikosesisikateyler.blogspot.com.tr adresinden izinalınmadan kopyalanmıştır...
Yorum Gönder