KFC İzmir Mavibahçe şubesinden evime vermiş olduğum sipariş tam 1 saat sonra geldi 10 dakikalık yere ve eksik geldi. Çok soğuk geliyor, sos yok, ekmek yok. Arıyorsun bir de bir sürü sebepleri var yalan yanlış, personel yokmuş, banane. Göndermeyin, servis yapmayın o zaman.
Yorum Gönder