Ankara Yapracık TOKİ konutlarında bağlattığım KentNet internetim faturamı ödemediğim için kesilmişti. Belirtilen tarihlerden sonra faturamı ödedim ve 20 liralık açma kapama ücreti bir sonraki ay faturama yansıyacak. Fakat internetim henüz açılmış değil. Müşteri hizmetlerini aradığımda ekiplerin gelip bina hattına ve modeme bakacakları söylendi fakat ne gelen oldu ne arayan. 1 gün sonra tekrar aradım ve bana söylenen bir gün önceki ile aynı oldu. Bu durumu müşteri temsilcisine anlattım yapabileceği bir şeyin olmadığını söyledi. Böylece kalitesiz bir hizmet anlayışıyla daha önce hiç karşılaşmadım.
Yorum Gönder