Beğenerek aldığım, haftada bir arabamı yıkamak suretiyle memnuniyet içerisinde kullandığım basınçlı yıkama makinesi 1 yılı dolmadan bozuldu. Ürünü kargo firması ile merkeze gönderdim uzun süredir geri dönüş olmadı. Müşteri hizmetlerini arayarak durumunu öğrenmek istedim ama servis elemanlarının eğitimde olduğu söylenerek bilgi verilemedi. Umudu kesip yeni ve başka marka bir ürün mü almalıyım bilgi verilirse sevinirim.
Yorum Gönder