HGS kullanıyorum. Köprüden geçtiğimde etiket okumasa bile sistem plakadan düşüyor ve mesajla beni bilgilendiriyor. Böylece bakiye yetersiz olunca haberim oluyor ve HGS'ye yükleme yapıyordum. Fakat Avrasya Tüneli'nden geçtiğimde bakiyem yetersiz olduğundan tahsilat yapılamamış. Mesajla bilgilendirme yapılmadığı için 15 gün içinde ödemeyince 16,60 TL geçiş ücretine 10 katı ceza gelmiş ve toplam 182,60 TL olmuş. Bilgilendirmeyi firma 15 gün geçtikten sonra cezaya girince mesajla yaptı. Gerekçeleri, tünelin işletmecisi özel kurum geçiş işlemi cezai uygulamayı girmeden HGS'den müşteri bilgilerini alamıyormuş bu nedenle bilgi veremiyorlarmış. Fakat cezai işleme girip mesaj bana ulaştıktan sonra Avrasya Tüneli sitesine girip ödeme için ihlali sorguladığımda araç sahibi bilgisine geçişten 3 gün sonra ulaşıldığı yazıyor ayrıca bu durum HGS'nin sitesinde geçiş ihlali olarak görünmüyor.
Yorum Gönder