İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Kap-in.com Ve Kalitesiz Gözlükleri

Kap-in.com Ve Kalitesiz Gözlükleri

Instagram'dan Kapınçom (kap-ın) isimli hesaptan aldığım 2 gözlük çok kalitesiz çıktı. Bir tane siyah bir tane de aynalı aldım. Siyah olanın üst kısmındaki teller orantısız ve elimle düzelttim. Çünkü 2 taraf farklı duruyordu. Aynalı olan da 1 kere bile yere düşmediği halde üzerinde durup dururken çatlaklar oluşmuş. Zaten geldiğinde de çizikti. İnanılır gibi değil. Üzerindeki parmak izleri silsen de çıkmıyor. Mail attım. Cevap gelmedi. Yazık oldu onlara verdiğim paraya! Pişmanım. Şikayetçiyim.

Bu Şikayet https://tuketicikosesisikateyler.blogspot.com.tr adresinden izinalınmadan kopyalanmıştır...
Etiketler:

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget