İstanbul 'dan Zonguldak'a saat 14:00 arabanızla seyahat etmekteyim, isimden dolayı sürekli İstanbul 'a seyahat ediyorum ve ilk defa bu şekilde hareketlerle karşılaştım. Servis ihtiyaçlar sadece 1 kere soruldu bir daha kimseyi göremedik bir de her otogarda normalinde yolcusunu indirip devam ederken, bugün 15 dakika sigara molası verildi ve ben çok fazla rahatsız oldum. Sizin firmanıza yakışmayacak durumlar bunlar, bir daha sizi tercih edersem bir daha düşüneceğim. Konu hakkında ilgilenmenizi rica ediyorum.
Yorum Gönder