Denizliden Nevşehir'e geldim 10 dakika dediler tam 50 dakika oldu ve hala bekliyorum bu kadar kötü olunmaz gerçekten.
İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri
Denizliden Nevşehir'e geldim 10 dakika dediler tam 50 dakika oldu ve hala bekliyorum bu kadar kötü olunmaz gerçekten.
Bu Şikayet https://tuketicikosesisikateyler.blogspot.com.tr adresinden izinalınmadan kopyalanmıştır...
Yorum Gönder