Joybet365.com sitesine üye oldum para da yatırdım. Kazandığım para için yüzde 10 vergi nakit istiyorlarmış onu da yatırdım. Şimdi para çekmeye gelince iş gece 24.00'a kadar olur dediler. Bu günde canlı destek hakkından sitemiz büyük bir zarara uğramış bu yüzden hesabınız askıya alınmıştır gibi bir yazıyla benim paramı yatırmadılar. Paramda zararın yüzde 1' i benimki, ben nasıl zarara uğratacaksam! Böyle komik bir şeyle benim paramı ödemediler. Gereğinin yapılmasını rica ederim.
Yorum Gönder