İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

İzmir Minibüsçüler Odası Yolcu Hakları

İzmir Minibüsçüler Odası Yolcu Hakları

14 Nisan 2017 tarihinde saat 18:15'te otogardan kalkan 35m8*** plakalı minibüse bindim. Gaziemir'e kadar gittim. Toplam 14 oturma kapasitesi olan minibüste 14 oturan yolcu 13 tane de ayakta yolcu vardı. Buna rağmen minibüs şoförü her el kaldıran yolcuyu minibüse aldı. Artık minibüste hareket edecek yer bile kalmadı. Artık dayanamadım ve şoförü ikaz ettim. "hepimizin hayatını riske ediyorsun, bu minibüsün bir kapasitesi yok mu" diye. Ancak sanki ikaz edilmemiş gibi aynı tavır ile minibüse yolcu almaya devam etti. Sonuç olarak şunu söylemek istiyorum, bu şekilde yolcu taşınması sebebiyle herhangi bir insanımızın canına herhangi bir zarar gelir ise bunun vebali bu hususta sorumluluğu olup gerekli tedbirleri almayanların üzerine olsun. Gereğinin yapılmasını arz ederim.

Bu Şikayet https://tuketicikosesisikateyler.blogspot.com.tr adresinden izinalınmadan kopyalanmıştır...

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget