Gültepe Şişli hattında 19.04.17 saat 15.00 civarı görev yapan sürücü tarafından hakaret ve kötü muameleye maruz kaldım. Yolun yarısında inip ağlar vaziyette başka minibüse bindim ve o sürücüden durak kahyasının numarasını alıp, akabinde arayıp şikayet ettim. İlgilenir gibi yaptı,görevden men edilecek dedi. Akşam durağa gittiğimizde sürücüyü aynı araçta yolcu beklerken bulduk. Yani kahya da yalan söylemişti. Gereğini acilen ve önemle talep ederiz.
Yorum Gönder