N11'de 1000 TL üzeri alışverişe 75 TL puan kampanyasına katıldım. Maksimum kart ile alışveriş yaptım 1300 TL'lik fakat hala puan yatmadı.
İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri
N11'de 1000 TL üzeri alışverişe 75 TL puan kampanyasına katıldım. Maksimum kart ile alışveriş yaptım 1300 TL'lik fakat hala puan yatmadı.
Bu Şikayet https://tuketicikosesisikateyler.blogspot.com.tr adresinden izinalınmadan kopyalanmıştır...
Yorum Gönder