Okulların açılmasına 1 aydan fazla zaman kala eşimin işi dolayısıyla şehir değiştirdik. Erken ödemeye başladığımız okul taksitlerini geri almamız uzun sürdüğü gibi yaklaşık 900 liralık mevzuat bahanesi ile bu zamana kadar kimseden kesilmeyen kayıt alma cezası bize kesildi. Merak ediyorum okul açılmadan 1 aydan fazla süre önce oğlumun kayıdını zorunlu olarak almam ne gibi bir zarar verdi ki kurum benden bu ücreti kesti?
Yorum Gönder