İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

iPhone Servisinin Yetersizliği

iPhone Servisinin Yetersizliği

iPhone 6 kullanıcısıyım ve Pupa'dan aldım. Herhangi bir ürünü alırken ürün hak ettiği sürece fazla para vermekten hiç kaçınmam. Telefonu almadan önce yaptığım istişareler sonucunda iPhone 6 almayı uygun buldum fakat yanıldım. Telefonu ilk aldığım günden beri memnun kalmadım. Uygulamadan atma, uygulamaya 4-5 saniye sonra girme, kasma-donma, Wi-Fi çekim kalitesinde zamanla azalma, dokunmatikte basmama ve geç algılama, Touch ID'de tanımama ve son olarak iPhone 6 ve üzeri modellerde kronik hata olan kasanın ortadan sehim alması gibi sorunlar yaşadım. Bu sorunları belirterek garantiye yolladım. Fakat telefonun sorunlarını yazan görevli, "kasadaki sehimin iPhone’un kendi kronik hatası olmasına rağmen" kullanıcı kaynaklı olduğunu ve kendi telefonunda da aynı sorun olduğunu servisin bunu düzeltmeyeceğini söyledi. Garantiden geldiğinde sadece Touch ID düzeldi ve sondan bir önceki çare olarak bu siteyi buldum...

Bu Şikayet https://tuketicikosesisikateyler.blogspot.com.tr adresinden izinalınmadan kopyalanmıştır...
Etiketler:

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget