Daha 2 gün önce aldığım iPhone 7 Plus telefonumun selfie kamerası eski Nokia kameralardan kötü çekiyor. Eşimde iPhone 6 var karşılaştırdığımda benimkinden çok çok iyi çekiyor... Normal kamerası da övdükleri kadar iyi değil. O kadar para veriyoruz aldığımız telefona bak.
Yorum Gönder