Şubat 2017 ayı içerisinde iPhone 5S telefon aldım. Sıfır telefonum yaklaşık olarak 25 gün sonra ekran hatası vermeye başladı. Dokunmatik çalışmıyor bazen takılıyor bazende pil yüzde 40 lar da direk kapanıp şarj bitti diye uyarı verip kapanıyordu. Telefonumu ilk olarak 8 ya da 9 Mart gibi Adana Seyhan Genpa tamir servisine gönderdim. Telefon 15 ya da 20 gün sonra geyiği diye geldi fakat açıp kontrol ettiğimde arıza düzelmemişti. Yine ekran donuyor pil aynı çabuk bitiyor. Bir de homes tuşu takılması ortaya çıktı. Yine gönderdim Genpa'ya yine iPhone merkeze gönderildi ve 10 gün sonra bana yine ekran değişti telefonu gönderiyoruz diye E***** diye biri aradı. Ben kabul etmediğimiz bir aylık telefonun iki kere tamir gördüğünü, niçin tamir edilmiş telefon kullanımı söylediğimde, benimle dalga geçer gibi konuşan yetkili olduğunu zanneden bayan yardımcı olmayacağını söyledi. Şimdi siz düşünün mahkemeye veriyorum.
Yorum Gönder