Airport AVM'den aldığım Hummel'dan aldığım spor ayakkabı giydiğim ilk gün koku yaptı. Bir arkadaşıma sorduğumda o da aynı sorunu yaşadığını ve bir daha giyemediğini söyledi. Koku rahatsız edici boyutta. İlk günden böyleyse sonrasını düşünemiyorum. Sanırım param boşuna yandı. Bir daha asla Hummel'ın kapısından dahi geçmeyi düşünmüyorum.
Yorum Gönder