Kalitesine güvendiğim Hotiç marka bir çantayı Ekim ya da Kasım ayında satın aldım, yaklaşık 1 aylık sürede boyası ve desenleri silindi, mağazaya giderek durumu anlattım. Kontrol için göndereceklerini söylediler, uzun süre arayıp soran olmadı ancak geçtiğimiz hafta geri dönüş yapıldı ve kullanıcı hatası olduğu, çantayı geri alabileceğimi söylediler. Yıllardır adına güvendiğim bu markanın 1 ayda kullanılamaz hale gelmesi ve müşteri hizmetlerinin mağduriyeti giderememesi beni çok şaşırttı. Bir daha bu marka ürün kullanmayacağım.
Yorum Gönder