İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Honda Servis Bakımında Aracımı Çizdiler.

Honda Servis Bakımında Aracımı Çizdiler.

Bugün size nasıl sıfır aracımı servise teslim edip ikinci el olarak geri aldığımı anlatmak istiyorum. Aracım 2017 model Honda Civic. Bugün 10000 bakımı için Honda yetkili servisine götürdüm. Rutin bakımları yapıldı 710 lira verip aracımın yanına geçtim. İlk olarak gözüme çarpan arka tampondaki 3 cm lik çizik oldu. Görevliye söyledim önce kendilerinin yapmadığını önceden var olduğunu iddia etti. Ben içeri alırken bu çiziği gördün mu deyince adam mecburen geri adım attı. Çünkü arabayı alırken kontrol etmediği gibi çiziği onların yaptığı apaçık ortadaydı. Neyse rötuş yapıldı. Ben de tampon önemli değil diye kendimi avuttum. Neyse aracın sağına soluna bakayım dedim bunların yaptığı iş ortada. Bir de baktım bu sefer sol ön çamurlukta iki ufak, bana göre sürtme, onlara göre taş izi. Tabi bir tartışma başladı sonuç derseniz yine rötuş. Sonuç olarak sıfır aracı verip iki çizikle aldım.

Etiketler:

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget