15 Mart'ta aldığımız 0 km Honda pcx 125 model motosiklet 28 Mart'ta yağ lambasının yanması ve motosikleti teklemesi gibi sorun çıkarmasıyla kendimizi serviste bulduk. Henüz 200 km olan motordan önce enjeksiyon hatası buldular üretici hatası dendi. 28 Mart'tan beri hala serviste 4 gün sonra parça gelecek dediler parça gelmiş aradık bu sefer arızanın enjeksiyondan değil başka bir bölümden kaynaklandığını motoru baştan söküp her yerine baktıklarını söylediler ve motorum hala serviste arızayı doğru düzgün tespitini bile yapamamışlar siz düşünün. Hele ki daha alalı 2 hafta oldu ve motorun tüm parçaları baştan sökülüp takılmış bu düşünceyle olsa bile ben o motora nasıl güvenip bineceğim bilmiyorum 70 üzerine bile çıkmadım hız olarak kesinlikle tüm hevesimiz kaçtı. 0 km alıyorsun 8750 TL para veriyorsun düştüğümüz duruma bak. 10 gün geçmeden idareden motor bile vermiyorlar hevesimin kaçtığına mı yanayım parama mı.
Yorum Gönder