İnternetten siparişimi vermeme rağmen hiçbir sipariş vermediğim gözüküyor. Ama telefonuma kartımdan 120 TL çekildiğine dair mesaj geldi. Sözde 1-3 gün de gelecek. Hepsi hikaye okuduğum yorumlarda da çoğu kişinin memnun olmadığını gördüm. Çok fazla sorumsuzlar. Umarım bu şikayetleri görür en kısa zaman içinde dikkate alırlar.
Yorum Gönder