Yurt dışına taşındığım için; Seat Ibiza marka aracımı 16500 km de satmaları için https://grandemotors.sahibinden.com 'a emanet ettim, aracımı satmadıkları gibi kendi şahsi araçları gibi kullanıp, 3000 km yol yapmalarının yanı sıra 400 TL'de HGS geçiş ücreti ödemem çabası oldu. Ayrıca o** isimli şahsın "senin aracına mı kaldık 400 TL nedir öder geçeriz" vs. Gibi söylemleri olmuş fakat herhangi bir ödemeleri olmamıştır. Yani aslında benim aracıma kalmış olup benim HGS mi kullanmışlardır.
Yorum Gönder