Siparişten 20 gün sonra benim aramamla ürünün olmadığını öğrendim, hiçbir şekilde bilgilendirilmedim. Diğer seçeneklerden sundular, istemedim. Para iadesi için de 15 gündür arıyorum lakin işletme zor durumdaymış, başka bir firmaya devredilecekmiş.
İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri
Siparişten 20 gün sonra benim aramamla ürünün olmadığını öğrendim, hiçbir şekilde bilgilendirilmedim. Diğer seçeneklerden sundular, istemedim. Para iadesi için de 15 gündür arıyorum lakin işletme zor durumdaymış, başka bir firmaya devredilecekmiş.
Bu Şikayet https://tuketicikosesisikateyler.blogspot.com.tr adresinden izinalınmadan kopyalanmıştır...
Yorum Gönder