İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Ford Viraj Alırken Araba Savruldu.

Ford Viraj Alırken Araba Savruldu.

3 ay önce sıfır Ford Courier araç aldım 1.5 ay önce pazar günü eşimle bebeğimiz için hastane kontrolüne otobanda 120 km süratle seyir halinde viraj alırken büyük bir patlama sesi ile araba savrulmaya başladı. Aracı zor güç toplayarak sağa çektim ve arka sol lastik patladığını gördüm ve lastiği yedeği ile değiştirdim. Diğer gün bulunduğumuz bölge sanayi bölgesi hurda arabalarından düşen hurda çivi vs. batmış olabilir düşüncesi ile lastiği söktürdüm lastikçi lastiğe dışarıdan bir cisim teması olmadığını söyledi. Aracı servise gönderdim servis arkadaşlar lastiği firmaya gönderileceğini söyledi. 1.5 aydır ne cevap ne bir dönüş yapıldı, ben Ford u arayarak şikayetimi söyledim, servis bana bugün dönüp trajikomik bir şekilde lastik firması raporu size gelmedi mi gelmesi lazım aracınızla çukura girmişsiniz lastiği söktürmüşsünüz. Bilmem ne yapmışsınız saçma sapan açıklamalar bir daha Ford araç almak mı?

Etiketler:

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget