İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Ford Courier Boya Hatası.

Ford Courier Boya Hatası.

Sıfır aldığım Ford Tourneo Courier marka aracımla ilgili bir çok sorun yaşadım. Kelebek cami düştü, yağ kapağı değişti, sol sürgülü kapı kilidi değişti, aracı kilitleyince kapı açılıyor, alarm otuyor ve sorun hâlâ devam etmekte. Yolcu kapı iç pandizot değişti ve en son olarak araç boya attı ve Ford Görür Otomotiv 'de yani serviste yıkama esnasında boya attı, kesinlikle araç hatalı üretimdir. Boya farkları var ölçümlerinde tespit edilmiştir ve bir çok kez sorun yaşadım ve yaşamaya da devam ediyorum. Değişim talebim gerçekleşmezse bir çok sosyal medya hesapların da paylaşımlar yapacağım, kesinlikle müşteri memnuniyeti diye bir şey yok. En son mahkemeye vereceğim, genel merkezden cevap beklemekteyim şu an, koskoca Ford'un Türk milletine layık gördüğü araçlar bunlar. Alın terimizle kazanıp aldık ve resmen yanıltılmış hissediyorum şu an kendimi.

Etiketler:

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget