İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Fiz Mobil Abonelik Yapmadığım Halde Mesaj Gelip Abonelik Başladı.

Fiz Mobil Abonelik Yapmadığım Halde Mesaj Gelip Abonelik Başladı.

Fiz Plus internette dolaşırken abonelik yapmadığım halde mesaj gelip abonelik başladı, haftalık 14 TL aylık 56 TL'yenilenir diye mesaj geldi ve 14 TL hemen güncel faturama yansıtmışlar. Vodafone güvenli internet kullansamda bu nasıl olur? Haksız kazanç bu, hemen mesaj çekip iptal ettim, iptal edilen dönem ücreti iade edilmez yazıyor verilen mersis no. Aradım iptal olmuş dedi, inşallah bir daha para kesilmez benim gibi mağdur olanlar var, buna çözüm bulmaları gerek.

Bu Şikayet https://tuketicikosesisikateyler.blogspot.com.tr adresinden izinalınmadan kopyalanmıştır...
Etiketler:

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget