Çalıştırdığın an koku gelmeye başlıyor, üç kere kullandık sorunlu arızalı ürün boşa almışız paramıza yazık oldu. Firmaya ulaşamıyoruz mağdur ediyorlar insanı TV deki gibi değil.
İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri
Çalıştırdığın an koku gelmeye başlıyor, üç kere kullandık sorunlu arızalı ürün boşa almışız paramıza yazık oldu. Firmaya ulaşamıyoruz mağdur ediyorlar insanı TV deki gibi değil.
Bu Şikayet https://tuketicikosesisikateyler.blogspot.com.tr adresinden izinalınmadan kopyalanmıştır...
Yorum Gönder