Tam bir fiyasko! 1 aydır evime giremiyorum sırf Evkur koltuk takımımı getirecek diye. Gidip bayiye söylüyorum sürekli 1 hafta sonraya gün veriyorlar ama ortada koltuklarım yok. Bu işin çözülmesini istiyorum. Sözde yarın geliyordu ama az önce tekrar konuştum kimsenin bu durumdan haberi yok. Ev kiramı verin benim sizin yüzünüzden evimde oturamıyorum ben!
Yorum Gönder