2 gün önce babamı Kurtköy Ersoy Hastanesi'ne acile yüksek ateş için götürdük. Bir sürü tahlil yaptılar gerek yoktu yine bir şey demedik. Serum taktılar sonra. Serum bittikten sonra doktora uğradım neyi var dedim baştan savarcasına bir şey yok dedi. Doktoru görmelisiniz doktor demeye bin şahit ister. Kesinlikle abartmıyorum. Zaten pratisyenmiş. Neyse babamın ateşi düşmedi bugün bir daha acile gitti. Muayene parası almışlar. Çağrı merkezini aradım. 10 gün içerisinde kontrole gitme hakkı var dedim "neden muayene ücreti tekrardan almışlar" dedim. Neymiş efendim bu kural uzman doktorlar için geçerliymiş. Pratisyenlerde bu kural yokmuş. Kardeşim hastane o zaman uzman doktor koysun hem adam akıllı insanlar muayene olur hem pratisyen koymasını ben mi istedim. Hastanenin sorunu. O zaman ben hastane sahibi olsam pratisyenler ile çalışırım gayet güzel para kazanırım. Resmen usulsüzlük.
Yorum Gönder