Diyarbakır Doktor Halı Yıkama 'dan şikayetçiyim iki hafta önce 9 parça halı yıkamaya verdim 22 Nisan 2017 de teslim ettiler poşetten çıkardım kıl tüy hepsi üstünde duruyordu. Kenarlarında sonra açtım lekelerde olduğu gibi yerindeydi zaten deterjan bile kokmuyordu. Yıkamadan paketlemişler ya da sadece suya tutup kurutmuşlar bir de 105 TL aldılar halılarım temizlenmediği ve üstüne ücret aldıkları için şikayetçiyim.
Yorum Gönder