İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Denizbank 3 Lira İçin Kanuni Takibe Alınmak.

Denizbank 3 Lira İçin Kanuni Takibe Alınmak.

5 yıldır Denizbank müşterisi idim. Bu zaman zarfında gerek mevduat hesabımdan gerek kredi kullanma gerekse kredi kartından pek çok işlem yaptım. Son olarak 20 bin liralık bir ihtiyaç kredisi kullanmıştım. Bir şekilde 3 liralık bir kısmı ödenmemiş. Evet 3 (üç) lira. Şaka gibi. Ve bu üç lira için kredi kartım kapatılmış güncel borcu ile ve + 3 lira ile borcum kanuni takibe alınmış. Olur olmaz şeylere arayan sizler bir telefon edip 3 liralık borcunuz var diyemediniz mi? Bir mesaj veya e-posta gönderemediniz mi? Bugün derhal ödedim 3 lira borcu sağ olun kredi kartını siz kapatmışsınız zaten kalan tüm hesaplarımı da en kısa sürede şubeye gidip kapatacağım. Bir daha ne sizin bankanızla çalışırım ne de etrafımdaki birinin sizin bankanızla çalışmasına müsaade ederim.

Bu Şikayet https://tuketicikosesisikateyler.blogspot.com.tr adresinden izinalınmadan kopyalanmıştır...
Etiketler:

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget