LG G4 telefonumu, ekran ışığını durduk yere kendiliğinden yanması şikayetiyle verdim ancak vermez olaydım,tüm sorunlar bundan sonra başladı. 1 ay telefonum serviste kaldı ikame telefon istedim vermediler bu sürede kendime idareten telefon aldım. 1 ay sonunda telefonum geldi ancak herhangi bir düzeltme yapmadıkları gibi telefonum IMEI numarası değişmiş olarak geldi ve telefon her açıldığında hata mesajı veriyordu. Aradım servisi oralı olmadılar gönderin biz hallederiz tarzında konuştular. Telefonumu tekrar gönderdim içine de bir kağıt ekledim sorunları madde madde yazdım ayrıca mail attım resimlerle de (ekran görüntüsü alarak) anlattım bunları, ama ne bileyim bunların bu kadar saf olacağını. Telefonum maalesef bir ay daha bunlarda kaldı. Telefonum 2 gün önce geldi. Hiçbir bakım /onarım yapılmadığı gibi telefonumun 3000 Mah lik bataryasını kullanılmış 2900 ile değişmiş.
Yorum Gönder