İzmit sembol Cinemarine'de yaşadığımız sıkıntı beni ve eşimi gerçekten sinirlendirdi. Birincisi sinemaya yarım saat önce gitmemize rağmen muhatap olacak bir personel dahi bulamadık ve daha sonrasında bileti aldığımız gişeden yardım istedik oda bizi yanlış numaralı sinemayı tarif etti. Velhasıl gecemiz mahvoldu. Bundan sonra asla Cinemarine!
Yorum Gönder