Carrefour İçerenköy Ceyo mağazasından anneme ayakkabı aldık. Ertesi gün dışarı çıktık ve ayakkabı ayağını vurdu hemen geri döndük. Hemen ayakkabıyı geri götürdük fişiyle birlikte ve yardımcı olmalarını istedik. Ancak ilk söyledikleri şey 'ayakkabı giyilmiş yapılacak hiçbir şey yok' şeklinde oldu. 'Evde bir saat giyseydiniz, her ayakkabı her ayağa uygun olmayabilir. ' şeklinde akla mantığa uygun olmayan ifadelerle karşılaştık. Hiçbir şey yapmadan çözüm üretmeden ' biz zaten yardımcı oluyoruz' dendi. Sadece ayakkabıyı satmak mı müşteriye yardımcı olmak? Anlayamadık. Israrlarımız üzerine fabrikaya yollamayı ürüne baktırmayı teklif ettiler, lütfettiler! Tabi tam mevsimlik bir ayakkabı için 1 ay sonra geri döneceklerini söylediler. Fabrika sonucunu da yazacağım. Bakalım ürünü 'bir gün içinde yanlış giymişsiniz ' diye geri mi yollayacaklar! Hatalarını telafi etsinler! Müşteri memnuniyeti 0.
Yorum Gönder