Mayıs ayında Kayseri Eski Sanayi bölgesinde bulunan Cennet mobilyadan salon takımı ve yemek odası takımı aldık ki ucuz da değil kanepenin resmen içi görünüyor. Merak ediyorum o parayı nasıl yiyorlar sehpa takımı güya özel yapım ayağı kırık geliyor, gönderiyoruz bir çivi takip geri gönderiyorlar. Satarken ne yapacaklarını bilmiyorlar ama ilgilenmeye gelince ortada kimse yok. Zaten kullanıcı yorumlarına bakınca ne demek istediğimi ne kadar haklı olduğumu göreceksiniz. Konsol kapaklarının iç kısmı pütür putur neymiş zımpara yapmak gerekiyormuş. Kardeşim madem öyle biz kendimiz mobilya imalatına başlayalım size ne gerek! Kesinlikle helal etmiyorum bizden alınan parayı, yazık gerçekten.
Yorum Gönder