Canvastablo'dan Osmanlı tablosu aldım. 3 iş günü içinde ürün bana ulaştı. Üründe çatlaklık, ebat farklılığı, renk uyuşmazlığı oldu. Ürünü değiştirmelerine talep ettim bana yeni tablo göndereceklerdi usan 20 gün oldu her gün aradığında kargoda deyip yatıştırıyorlardı. Bana takip numarası verildi böyle bir takip numarası PTT Kargo'da yoktur. Sonra telefonlarıma mesajlarıma bakılmaz oldu. Firmanın bu şekilde durum sergilemesi ticarete aykırıdır yanıltıcı cevaplarla etik bulmuyorum. En kısa zamanda mağduriyetimin giderilmesi talebinde bulunuyorum.
Yorum Gönder