Bimcell aboneliği yapmadığım şeyler için para kesiyor, mesaj gönderiyor, dini üyelik,magazin üyeliği gibi. Yeter artık ama bugünde 33 TL yükledim 6 GB internet ve konuşma paketim var yenilensin diye ama daha önce paketimden önce internetim bittiği için ekstra 2 GB internet almıştım 33 TL paket yenilenmesini beklerken 2 GB internet oldu sadece 6 GB paketim yandı.Üstüne bir de bu 2 GB paketi 31 TL'ye yaptı. Bu nasıl bir hizmet? 2 GB iptali ve 33 TL'de 6 GB lik tarifemin yenilenmesini istiyorum bir an önce ilgilenmenizi istiyorum aksi takdirde başka yerlere de şikayet edeceğim, parayı sokakta bulmuyorum ki sizler kafanıza göre benim yerime harcama yapıyorsunuz.
Yorum Gönder