İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Bestway Şişme Yatak Mağduriyeti

Bestway Şişme Yatak Mağduriyeti

Hepsiburada'dan 23 Ocak 2017 tarihinde Bestway 67486 şişme yatak satın aldım fakat bir ay içinde inmeye başladı. 12 ay garantili olduğu yazıyor fakat bir aydır 4-5 defa yetkili servisi aradım hiçbir şekilde yardımcı olmuyorlar, biz dönüş yapacağız deyip dönüş yapmıyorlar, patlak kabul etmiyoruz diyorlar. 473 TL verdim yatağa ve daha 1 ay kullanamadım en fazla 8-9 defa kullanılmıştır. Garanti durumu yalan patlak olup olmadığına bile bakmıyorlar hiçbir şekilde iletişime geçmiyorlar bu duruma en kısa zamanda çözüm arıyorum. Umarım Bestway bu durumu çözer yoksa Tüketici Mahkemesine kadar gideceğim.

Bu Şikayet https://tuketicikosesisikateyler.blogspot.com.tr adresinden izinalınmadan kopyalanmıştır...

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget