001492 (31019424) sipariş no ile 31.12.2016' da 30 günde elimizde olmak koşuluyla mobilya sipariş vererek en büyük hatayı yapmış olduk. İlk kısmı 02.03.2016 2.kısmı 11.03.2016'da yanlış boyutta TV ünitesi de getirdiler (tam 61 gün sonra) 5 Nisan'dayız ve bize hala TV ünitesinin kapak kısmını alacağız boyanacak tekrar gelecek gibi bir sürü bahaneler profosyonellikten uzak verilen sözlerini tutmadılar. Üstelik paranın tamamını aldılar sadece 17000 TL ilk alışverişten 700 TL borcumuz bulunmakta. Bu 700 TL' ide mağdur olursak diye vermemiştik ama yine mağduruz. Tüketici olarak mağduruz yardım istiyoruz bir an önce TV ünitesini almak istiyoruz. 3 buçuk ay oldu.
Yorum Gönder