Adana'ya gitmek için tercih ettiğim Ben Turizm 19:00 aracını halen daha bekliyorum hareket etmedi o kadar çok yalan söylüyorlar ki önceki söyledikleri bahaneyi unuttum tekrar başka bahane uyduruyorlar sırf 15 dakika önce hareket ettiği için tercih ettim diğer firmalar yolu yarıladı ve ben hala otogarda bekliyorum buradakilerde zaten sorumsuz ilgisiz hiçbir şey bildikleri yok.
Yorum Gönder