Faturasız Digiturk üyesi olma gafletinde bulundum. Amaç kimseyle yüz göz olmadan istediğim paketi rahatlıkla seçmekti. Anten kurulumu ile ilgili yaşadığım ve ödemek zorunda kaldığım fazla ücret konusuna hiç değinmeyeceğim şu an ''sayın üyemiz, 11256736 numaralı üyeliğinizde 001 numaralı kutudan izlediniz yayınlarınız eksik sözleşme nedeniyle 24.4.2017 tarihinde kapanacaktır sözleşmenizin yenilenmesi için hemen 4737373'u arayınız'' diye bir mesaj aldım. Teknik ekip anten kurulumunda 150 TL alıyor sözleşmeyi eksik yapıyor ama ayaklarına beni çağırıyorlar ki yoksa kanallarım kapanacakmış. Her şeyini peşin ödediğim yayını izleyemeyecek mişim. (müşteri hizmetleri de aynısını diyor) sırf Beşiktaş uğruna sizle muhatap olmak zorunda olduğum için yazık. Futboldan soğuttunuz aynı zamanda faturasız Digiturk'te ne sözleşmesi yapıyoruz.
Yorum Gönder