7 gün bekleyip daha sonra hiçbir bilgilendirme yapılmadan ürünümü sipariş sayfasından iptal eden ilgisiz ve sorumsuz bir firma. Mail veya kısa mesaj yoluyla bilgilendirmek yerine müşteri memnuniyetini göz önünde bulundurmayan bir firma. Müşteri hizmetlerini defalarca aramama rağmen kendilerine ulaşamıyorum. Böyle bir sorumsuz ve ilgisiz bir firma görmedim.
Yorum Gönder