Acile geleli 2 saat oldu ve hâlâ bana sıra gelecek ama ne hikmetse sıra hiç ilerlemiyor. Bahcelievler Devlet Hastanesi "sözde acil" bölümünü bizi öldürecek!
İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri
Acile geleli 2 saat oldu ve hâlâ bana sıra gelecek ama ne hikmetse sıra hiç ilerlemiyor. Bahcelievler Devlet Hastanesi "sözde acil" bölümünü bizi öldürecek!
Bu Şikayet https://tuketicikosesisikateyler.blogspot.com.tr adresinden izinalınmadan kopyalanmıştır...
Yorum Gönder