Şişli Ayhan Giyim mağazasında 70 yaşlarında abiye bölümüne bakan yaşlı sarışın hanımefendi bu yaşına kadar insanlara nasıl davranılır öğrenememiş. Sizde bu kişiyi şikayetlere rağmen çalıştırmaya devam ediyorsunuz. 1200 TL'lik kıyafeti sırf bu bayan yüzünden almadan çıktım. Sanki o bana para kazandırıyormuş gibi kibirli tavırları insanlara ters davranışları ile mağazacılık yapıyor. Şişli halkına hitap ettiğini mağazanız çalışana hatırlatsın.
Yorum Gönder