İzmir İstanbul arası yolculuk yaptık. Otobüs yolda iki kere bozuldu, bir kere kendileri kenara çekip tamir etmeye çalıştı olmadı, mola yerine çektiler tamirci çağırdılar anca tamir ettiler. Otobüs zaten kağnı gibi gidiyor.
İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri
Yorum Gönder