Village Life - Fetih Mobilyacılar Çarşısı'nda bugün mobilya bakmaya girdik. Bir mobilyayı beğendik. O esnada sahibi yanımızda mağazanın içinde sigara içmeye başladı. Bunun üzerine atölyede teslim alacağımız mobilyanın yanında da sigara içiliyor mu diye sordum. İçiliyordur dedi. Peki koltukların üzerine bu koku sinmiyor mu diye sorduğumda böyle soru olmaz benden koltuğu almayın diye bağırmaya başladı. Hayli sinirli kaba ve saygısız davrandı. Tamam almayız deyip çıktık arkamızdan hala bağırıyordu. Böyle kaba esnaf olmaz. Sigaraya alerjisi olan birisi olarak bunu sormak en doğal hakkım.
Yorum Gönder